فیلم تی وی

ساخت وبلاگ

سرویس خبری ایران فیلم - جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ | بازدید: 8

به گزارش ایران فیلم  به نقل از سینما خبر، با آغاز اکران فیلم‌های تازه در سینماها بعد از سپری شدن روزهای داغ جشنواره فیلمم فجر، «کوچه‌ی بی‌نام» هاتف علیمردانی با مضمونی اجتماعی، در شب پایانی هفته ۹۳ میلیون تومان فروش داشته است.

، «کوچه‌ی بی‌نام» که از بیست‌ودوم بهمن در سینماهای تهران به نمایش درآمده است پس از هفت روز نمایش، تا شب گذشته (پنجشنبه ۲۹ بهمن) ۳۵۵ میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم با بازی فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفایی، امیر آقایی، باران کوثری، پانته‌آ بهرام، فرشته صدرعرفایی، ستاره پسیانی و… در ۲۹ سینمای تهران در حال نمایش است و نمایش آن در سایر شهرها در هفته‌ی جاری آغاز می‌شود.

«در مدت معلوم» (فی‌المدت المعلوم) نیز پس از ۶۴ روز نمایش در تهران و ۵۳ روز در شهرستان، جمعاً دو میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان فروش داشته‌ است.

«شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده نیز که بامداد فیلم پخش آن را بر عهده دارد، پس از ۵۰ روز نمایش در سینماهای کشور ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.دومین اثر سینمایی اسدی‌زاده با بازی هانیه توسلی، بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر و سحر دولت‌شاهی، در حال حاضر در ۱۰ سینمای تهران و ۱۵ سینما در شهرهای دیگر روی پرده است.

«نقشِ نگار» ششمین فیلم سینمایی علی عطشانی است که تا شب گذشته پس از ۱۸ روز نمایش ۲۷۵ میلیون تومان در تهران و ۸۸ میلیون در شهرهای دیگر فروش داشته است.

«تا آمدن احمد» نیز از فیلم‌های دور جدید اکران است پس از دو روز نمایش در تهران، در حالی که تنها هشت سینما در اختیار دارد، هفت میلیون تومان فروش داشته است و نمایش آن در شهرستان‌ها نیز از اواسط اسفند آغاز می‌شود.

«خبر خاصی نیست» در حالی چهل‌و‌پنجمین روز نمایش خود را پشت سر گذاشت، که مجموع فروش خود را به حدود ۵۰۰ میلیون تومان رسانده است.

«آدم باش» به عنوان نهمین فیلم بلند مجید جوانمرد نیز پس از ۴۰ روز نمایش، ۴۹۰ میلیون در تهران و ۲۷۰ میلیون تومان نیز در شهرهای دیگر فروخته است. این فیلم در حال حاضر در ۱۰ سینمای تهران و ۳۵ سینمای سایر شهرها در حال اکران است.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 202 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:40

سرویس خبری ایران فیلم - جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ | بازدید: 15

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

راب مارشال کارگردان فیلم Mary Poppins در حال مذاکراتی با امیلی بالانت است تا بتواند او را برای ایفای نقش در فیلمش متقاعد کند.

تهیه کنندگان این فیلم جان دلوکا و مارک پلات خواهند بود. منابع بیان کرده اند که بلانت که اخیرا در حال کار بر روی فیلم Into The Woods میباشد به دلیل رفت و آمد های بسیارش به دیزنی مورد توجه سازندگان این فیلم جدید قرار گرفته است و این استودیو بیان داشت که طی روز های آینده با این بازیگر ملاقاتی ترتیب خواهد داد و او را به جمع بازیگران فیلم جدیدش دعوت خواهد کرد.

اگر چه که هنوز این توافقات و گفته ها بسیار موثق و قطعی نیست، حتی برخی از رسانه ها گفته اند چون بلانت تصمیم دارد بچه دار شود احتمالا در اتخاذ تصمیم برای قبول کردن نقش های جدید محتاط تر عمل خواهد کرد.

همچنین این استودیو بیان کرده است که داستان این فیلم در لندن اتفاق خواهد افتاد و داستان آن بیشتر بر کتاب های کودکان توجه دارد. داستان این فیلم در واقع ۲۰ سال پس از داستان نخست آن را که در سال ۱۹۶۴ ساخته شد روایت میکند، که داستان خانواده ای است که در طول جنگ جهانی اول در انگلستان درگیر مسائلی خانوادگی هستند. قسمت اصلی این فیلم که توسط جولی اندرو در نقش نانی بازی شده است، توانست جوایز بسیار زیادی دریافت کند، همچنین ۵جایزه اسکار دریافت کرد و اندرو نیز به عنوان بهترین بازیگر زن موفق به دریافت جایزه شد. این فیلم همچنین در باکس آفیس نیز موفقیت چشم گیری به دست آورد و توانست به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

سیاست جدید دیزنی به سمتی رفته است که تصمیم دارد انیمیشن هایی نظیر سیندرلا و آلیس در سرزمین عجایب را به صورت واقعی بسازد و اکنون نیز بیشتر توجه اش به این دسته از فیلم ها معطوف ساخته است.

بلانت نیز که سابقه کار در این گونه فیلم ها را با دیزنی داشته است میتواند گزینه بسیار مناسبی برای این نقش باشد، بلانت در فیلم هایی از جمله The Devil Wearss Prada و  Five Year Engagment که نمونه هایی از انیمیشن هایی بوده اند که نسخه واقعی آن ها ساخته شده است نیز بازی کرده است. همچنین بلانت اخیرا در فیلم The Huntsman: Winters War بازی کرده است که به زودی در سینما های ایالات متحده و بیشتر کشور های دنیا اکران خواهد شد.

منبع:Variety.com

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 206 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:40

سرویس خبری ایران فیلم - جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ | بازدید: 10

به گزارش ایران فیلم به نقل از سینما خبر،شیلا خداداد درباره علت حضورش در سریال نوروزی شبکه سه سیما با نام «بیمار استاندارد» گفت: این که بهرام توکلی فیلمنامه این سریال را نوشته به علاوه متن خوبی که در اختیارم گرفت و عوامل و بازیگرانی که در این سریال حضور دارند، دلیل اصلی حضور من در این پروژه بود.

وی در پاسخ به این که آیا او نقشی کمدی در این سریال برعهده دارد یا خیر، ادامه داد: با وجود این که سریال رگه های طنز دارد اما نقش من وارد چنین فضایی نمی شود و از تیپ نیز برای این نقش استفاده نکرده ام.

این بازیگر که با فیلم سینمایی «بادیگارد» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت در پاسخ به این که «بیمار استاندارد» چقدر مثل سایر سریال های نوروزی درگیر شتابزدگی های مرسوم در ساخت شده است، عنوان کرد: خوشبختانه شتابزدگی بر این کار حاکم نیست و با کامل بودن متن و آفیش های منظم، شتابی در تولید احساس نمی شود.

وی درباره تجربه بازی در سریال مناسبتی بیان کرد: من پیش از این در سریال های مناسبتی بازی نکرده بودم. شاید بتوان از «مسافری از هند» نام برد که آن هم به صورت هفتگی و روزهای چهارشنبه پخش می شد و در ایام خاصی روی آنتن نمی رفت. به طور کلی نگاه مثبتی به این نوع سریال ها دارم زیرا مردم در مناسبت هایی مثل ماه رمضان و نوروز هر سال بیشتر دوست دارند به تماشای تلویزیون بنشینند.

خداداد در پاسخ به این که چقدر برنامه ها و سریال های تلویزیونی را دنبال می کند و مخاطب این رسانه است، بیان کرد: من گاهی سریال های تلویزیون را دنبال می کنم و فکر می کنم این رسانه باید برای جذب مخاطب بیشتر به سراغ ساخت سریال هایی برود که موضوعات و ساختار جذاب تری دارند.

وی در پاسخ به این که بازیگران بعد از آن که فعالیت بیشتری را در عرصه سینما تجربه کردند باز هم از پیشنهادهای تلویزیونی استقبال می کنند یا خیر، یادآور شد: حضور بازیگران سینما در تلویزیون بستگی زیادی به این دارد که قرار باشد با چه سریالی به تلویزیون بازگردند یا با چه کارگردانی همکاری کنند.

سریال «بیمار استاندارد» به قلم بهرام توکلی با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی برای پخش در نوروز ۹۵ از شبکه سه سیما در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 176 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:40

سرویس خبری ایران فیلم - جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ | بازدید: 2

به گزارش ایران فیلم به نقل از ایرنا،پوران درخشنده از نگارش فیلمنامه‌ای درباره طلاق عاطفی خبر داد و تاکید کرد: سینما فقط سرگرمی نیست!

این کارگردان سینما  درباره پروژه تازه خود توضیح داد: مدتی است مشغول تحقیق درباره طلاق عاطفی هستم. تاکنون چهار ورسیون از فیلمنامه نوشته شده اما هیچ کدام راضی کننده نبوده است زیرا حس می‌کنم جامعه جلوتر از ما حرکت می‌کند و وقتی فیلمنامه‌ای عقب‌تر از تحولات اجتماعی باشد، جذابیتی نخواهد داشت.

درخشنده با بیان اینکه نام موقت این فیلمنامه «طلاق عاطفی» است، اضافه کرد:‌در حال حاضر همراه با دانشجویان مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی دانشگاه تهران مشغول تحقیق و پژوهش هستیم. پرسش‌نامه‌هایی را آماده کرده‌ایم و گفت‌وگوهایی با نسل‌های مختلف به ویژه دهه ۷۰ داشته‌ایم. فکر می‌کنم به جایی رسید‌ه‌ایم که به زودی بتوان نگارش فیلمنامه را آغاز کرد.

این هنرمند سینما که همواره دغدغه خود را نسبت به مسائل اجتماعی نشان داده است، نبود مهرورزی و عشق‌ورزی را یکی از بزرگترین آسیب‌های اصلی جامعه امروز برشمرد و ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات ما مدیریت نکردن و نبود مهر است و این چنین است که فاصله‌ها، بی‌تفاوتی‌ها و دلزدگی‌ها بیشتر می‌شود. در این وضعیت است که با مسایلی مانند ازدواج سفید، بی‌تعهدی، نداشتن تحمل، فرار از مهر، گسترش اعتیاد و رواج مواد توهم‌زا روبرو می‌شویم چرا که همه این‌ها پیامدهای نبود مهر و توجه است. به همین دلیل امروزه شاهدیم که بیشتر خانه‌ها به خوابگاه تبدیل شده و دیگر محل امن خانواده‌ها نیست.

کارگردان فیلم‌های «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»،«بچه‌های ابدی» و «پرنده کوچک خوشبختی» اضافه کرد:‌ دوست دارم اگر قرار است فیلمی ساخته شود، حتما پیامی هم داشته باشد چون متأسفانه بازخوانی و بازنگری مسائل خانوادگی ما جزو موضوعاتی است که همواره مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

او با تأکید بر ضرورت توجه به مسائل خانوادگی در مدیوم‌های هنری خاطرنشان کرد:‌ آمار بالای طلاق عاطفی نشان می‌دهد راهی نداریم جز نهادینه کردن مسائل خانوادگی و اینکه به مباحث فرهنگی رنگ تازه‌ای ببخشیم. از نظر من سینما فقط سرگرمی نیست و محلی است که باید مسائل اجتماعی را در آن مطرح کنیم.

پوران درخشنده در پایان درباره زمان نگارش این فیلمنامه گفت: فکر می‌کنم به زودی به نتیجه برسم و بتوانم نگارش فیلمنامه را آغاز کنم و امیدوارم اردیبهشت‌ماه بتوانیم وارد مراحل بعدی بشویم.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 212 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:18

سرویس خبری ایران فیلم - جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ | بازدید: 3

با آغاز اکران فیلم‌های تازه در سینماها، دفاتر پخش میزان فروش فیلم‌ها را اعلام کردند که در این میان فیلم «کوچه‌ی بی‌نام» با مضمونی اجتماعی، در شب پایانی هفته ۹۳ میلیون تومان فروش داشته است.

به گزارش ایران فیلم به نقل از ایسنا، «کوچه‌ی بی‌نام»، سومین فیلم بلند سینمایی هاتف علیمردانی است که از بیست‌ودوم بهمن در سینماهای تهران به نمایش درآمده است و به گفته‌ی امیر قطبی (مدیر پخش شرکت فیلمیران)، پس از هفت روز نمایش، تا شب گذشته (پنجشنبه ۲۹ بهمن) ۳۵۵ میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم با بازی فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفایی، امیر آقایی، باران کوثری، پانته‌آ بهرام، فرشته صدرعرفایی، ستاره پسیانی و… در ۲۹ سینمای تهران در حال نمایش است و نمایش آن در سایر شهرها در هفته‌ی جاری آغاز می‌شود.

«کوچه‌ی بی‌نام» که با تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی تولید شده است، داستان دو خانواده را روایت می‌کند که در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران زندگی می‌کنند و درگیر اتفاقاتی می‌شوند.

«در مدت معلوم» (فی‌المدت المعلوم) نیز پس از ۶۴ روز نمایش در تهران و ۵۳ روز در شهرستان، جمعاً دو میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان فروش داشته‌ است. به گفته‌ی قطبی، اولین تجربه‌ی وحید امیرخانی در سینما با بازی جود عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی و اکبر عبدی اکنون در ۲۰ سینمای تهران و ۳۰ سینمای سایر شهرها روی پرده است.

«شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده نیز که بامداد فیلم پخش آن را بر عهده دارد، پس از ۵۰ روز نمایش در سینماهای کشور ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.دومین اثر سینمایی اسدی‌زاده با بازی هانیه توسلی، بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر و سحر دولت‌شاهی، در حال حاضر در ۱۰ سینمای تهران و ۱۵ سینما در شهرهای دیگر روی پرده است.

«نقشِ نگار» ششمین فیلم سینمایی علی عطشانی است که تا شب گذشته پس از ۱۸ روز نمایش ۲۷۵ میلیون تومان در تهران و ۸۸ میلیون در شهرهای دیگر فروش داشته است. به گفته‌ی داریوش بابائیان (مدیر پخش شکوفا فیلم) ۱۴ سالن در تهران و ۲۳ سالن در سایر شهرها در اختیار دارد. در این فیلم ناصر ملک مطیعی پس از سال‌ها دوری از سینما به ایفای نقش پرداخته است و بهرام رادان، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، الهه حصاری و رضا ناجی نیز از دیگر بازیگران آن هستند.

«تا آمدن احمد» نیز از فیلم‌های دور جدید اکران است که به گفته‌ی محسن صادقی (مدیر پخش جبرئیل فیلم)، پس از دو روز نمایش در تهران، در حالی که تنها هشت سینما در اختیار دارد، هفت میلیون تومان فروش داشته است و نمایش آن در شهرستان‌ها نیز از اواسط اسفند آغاز می‌شود.

این فیلم ساخته‌ی صادق صادق دقیقی است و بازیگرانی چون افسر اسدی، مهدی فقیه، پرهام دلدار و … در آن حضور دارند.

«خبر خاصی نیست» در حالی چهل‌و‌پنجمین روز نمایش خود را پشت سر گذاشت، که مجموع فروش خود را به حدود ۵۰۰ میلیون تومان رسانده است.

به گفته‌ احمد مختاری (مدیر پخش هدایت فیلم) این فیلم در ۱۲ سینما در تهران ۳۲۷ میلیون و در ۱۴ سینمای سایر شهرها ۱۷۵ میلیون تومان فروش داشته است.

«آدم باش» به عنوان نهمین فیلم بلند مجید جوانمرد نیز پس از ۴۰ روز نمایش، ۴۹۰ میلیون در تهران و ۲۷۰ میلیون تومان نیز در شهرهای دیگر فروخته است. بنا بر گفته‌ی‌ منوچهر زبردست، (مدیرپخش لاله فیلم)، این فیلم در حال حاضر در ۱۰ سینمای تهران و ۳۵ سینمای سایر شهرها در حال اکران است.

در این فیلم که «زندگی مردی را روایت می‌کند که در برقراری ارتباط با آدم ها همیشه دچار مشکل است و در عوض تعامل بسیار خوبی با حیوانات دارد…» اکبر عبدی، امین حیایی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی و … ایفای نقش می‌کنند.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 192 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:18

سرویس خبری ایران فیلم - جمعه ۳۰ بهمن ۹۴ | بازدید: 2

به گزارش ایران فیلمبه نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم موج، ابراهیم حصاری، با اشاره به پایان بررسی فیلم های فرستاده شده، افزود: اعضای هیئت انتخاب از دو هفته قبل، بررسی آثار رسیده به جشنواره را آغاز کردند و جلسه نهایی هیئت انتخاب با حضور حسین مهکام، مجیدرضا مصطفوی و رضا شیخلانی در محل سازمان منطقهٔ آزاد کیش (دفتر تهران) برگزار شد. در این جلسه پس از ساعت ها بررسی، بحث و تبادل نظر، فهرست نهایی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه اعلام شد.
ابراهیم حصاری گفت: با توجه به تعداد زیاد فیلم های رسیده به جشنواره و سطح کیفی بالای فیلم ها، رقابت در این مرحله بسیار فشرده بود و در نهایت تصمیم براین شد که پنج فیلم به ظرفیت اعلام شده قبلی افزوده شود. بنا براین، ۶۵ اثر در بخش مسابقه حضور خواهند داشت تا امکان دیده شدن چند فیلم خوب دیگر از فیلم سازان شرکت کننده فراهم شود.
گفتنی است شرکت کنندگان می توانند برای اطلاع از فهرست فیلم های راه یافته به بخش مسابقه، به پایگاه اینترنتی جشنواره، به نشانی اینترنتی www.art.kish.ir مراجعه کنند.
نخستین جشنواره فیلم موج، هشتم اسفند ماه برگزار می شود.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 162 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:18

دانلود فیلم فوق العاده زیبای Tomorrowland 2015 – سرزمین آینده با زیرنویس فارسی

// فیلم فوق العاده زیبا سرزمین آینده با هنر نمایی جرج کلونی //

 این فیلم زیبارو از دست ندید // پیشنهادی ایران فیلم

| این نسخه با زیرنویس فارسی هماهنگ شده توسط وبسایت ایران فیلم با سه کیفیت Bluray 1080 و Bluray 720 و Bluray 720 x265 لینک مستقیم آماده دانلود |

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

«سرزمین آینده» بیشتر یک فیلم هنری است تا یک اثر همه پسند، اگرچه چند صحنه اکشن برای افزایش ذائقه مولتی پلکسی به فیلم اضافه شده‌اند. با این حال، «سرزمین آینده» تفکری است درباره این که چگونه نگرش انسان آینده مدام در حال تغییر است. فیلم روی رابطه بی پایان ما با آخرالزمان تمرکز می‌کند. مفهوم انقراض دسته جمعی ما را نمی‌ترساند؛ بلکه یکی از جنبههای اصلی فیلم را تشکیل می‌دهد. در پایان، این فیلم درباره نجات انسانیت از دست خودش و متقاعد نمودن ما از این که آرماگدون امری عادی نیست می‌باشد.

به خوبی می‌توان تأثیر و نفوذ استیون اسپیلبرگ را در «سرزمین آینده» احساس کرد. این از آن دست فیلم‌هایی است که یک اسپیلبرگ جوان تر و قبل از ساخت «فهرست شیندلر»(Schindler’s List) ممکن بود بسازد. این فیلم بیشتر به «هوک»(Hook) نزدیک است تا به «برخورد نزدیک از نوع سوم»( Close Encounters of the Third Kind)، اما شکی نیست که تلاش برد برای ادای دین به اسپیلبرگ به اندازه «سوپر ۸»(Super 8) جی جی آبرامز موفق نبوده است. هالوی/halo دیزنی نیز موید این قضیه است. نه تنها این فیلم به افتخار یکی از معروف‌ترین مناطق سلسله جادو نامگذاری شده است (گرچه هر گونه رابطهای ورای عنوان و چند سرنخ بصری بسیار رقیق است)، اما ارجاعات زیادی به جدیدترین اثر دیزنی (جنگ ستارگان) وجود دارد.

جرج کلونی نقشی را بازی می‌کند که ایفایش با چنین کیفیتی تنها از او و تام هاردی بر می‌آید. بلافاصله او در دلمان جا باز می‌کند چون او جرج کلونی است، ولو این که شخصیت فرانک اندکی لئیم است. چنین بازی دقیقی برای فیلمی مانند این اندکی زیادی است؛ حضور قابل اطمینان او کافی است. رافی کسیدی، یک بازیگر بریتانیایی جوان که بیشتر کار تلویزیونی کرده است، هیچ مشکلی در همراهی با کلونی در صحنه‌ها ندارد و به خوبی از پس آن بر می‌آید.

ژانر: اکشن | ماجراجویی

توضیحات بیشتر:

نقد و بررسی: 0

سال تولید2015

محصول کشورآمریکا

مدت زمان130 دقیقه

کیفیت720p-1080p

فرمتmkv

مخاطب+14

اسکرین شاتدارد

کارگردانBrad Bird

نویسندهDamon Lindelof

بازیگرانGeorge Clooney, Britt Robertson, Hugh Laurie

خلاصه:

سرنوشت يک نوجوان بسيار کنجکاو و مخترعی که در کودکی جزء تيزهوشان بوده در قالب مأموريتی برای کشف اسرار جایی در زمان و مکانی که در حافظه جمعی شان باقی مانده است يکی می‌شود.

Bound by a shared destiny, a teen bursting with scientific curiosity and a former boy-genius inventor embark on a mission to unearth the secrets of a place somewhere in time and space that exists in their collective memory.

description:

توجه :برخلاف بسیاری از سایت های دانلود فیلم رایگان ، ایران فیلم جهت حفظ حقوق کپی رایت تولید کنندگان داخلی ، آثار روز سینمای ایران را منتشر نمیکند و صرفا آثار تلویزیونی یا فیلم هایی که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده اند یا فیلم هایی که دیگر برای تولید کنندگان صرف اقتصادی ندارند را برای دانلود رایگان قرار میدهد.
از همه عزیزان میخواهیم که برای دیدن فیلم های روز تولیدکنندگان داخلی وحمایت از کپی رایت روی صندلی های سینما بنشینند و فیلم ها را با لذت ببینند ویا از فروشندگان معتبر آثار سینمای خانگی را تهیه فرمایند .
همچنین هرگونه انتقاد تولید کنندگان داخلی و یا پلیس فضای مجازی و یا کمیته نظارت بر محتوای سایت ها ، سریعا در ایران فیلم بررسی خواهد شد .

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

کانال تلگرام ایران فیلم
درصورتی که در دانلود و اجرای فایل ها مشکل دارید راهنمای دانلود را مطالعه فرمایید..::توجه : تمام آثار مندرج در ایران فیلم مشمول قوانین کشوری می باشد و در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف خواهد گردید. ::. گزارش مشکل
درباره نویسنده این مطلب:
"دانلود فیلم Tomorrowland 2015 – سرزمین آینده با لینک مستقیم " رو دوست داشتید یا خیر ؟با نظرات و امتیازاتتون به کاربران دیگر کمک کنید.این فیلم تاکنون 29 مرتبه دانلود شده است . 0 تعداد دانلود این فیلم : 29

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 192 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 4:42

سرویس خبری ایران فیلم - پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴ | بازدید: 27

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

 جی جی ابرامز کارگردان جدید ترین قسمت از سری فیلم های جنگ ستارگان به همراه استودیو پارامونت جواز اکران فیلم علمی تخیلی God Particle را برای فوریه سال ۲۰۱۷ کسب کردند.

داستان این فیلم که در ژانر تخیلی نیز ساخته شده است در واقع بیانگر اتفاقاتی است که در سال های آینده شاهد آنها خواهیم بود، این فیلم داستان زندگی یک سری فضانورد است که در یک پایگاه فضایی زندگی میکنند که در پی اکتشافات عجیبی که در این ایستگاه به انها دست پیدا میکنند تمامی حقایقی که تا کنون میدانستند دستخوش تغییراتی میشود و در واقع آنها تغییر میکنند و تا حد جنون برای حفظ و بقا پیدا کردن با یکدیگر مبارزه میکنند.

هنوز هیچ اطلاعی از عوامل سازنده و بازیگران این فیلم در دست نیست. این استودیو و ابرامز از سال ۲۰۱۲ در نظر داشتند که این پروژه را با همکاری یکدیگر عملی کنند و به نظر میرسد تلاش های انها بعد از ۴ سال به ثمر رسیده است.

این استودیو به این دلیل از ابرامز برای ساخت این فیلم استفاده میکند که توانایی او را در ساخت فیلم های علمی تخیلی باور دارد و همچنین با موفقیتی که ابرامز در ساخت فیلم جنگ ستارگان: نیرو بیدار میشود به دست آورد، راه را برای خود هموار تر ساخت، همچنین او یک اثر دیگر را نیز کارگردانی کرده است که هنوز اکران نشده است و این اثر که نامش ۱۰ Cloverfield lane میباشد قرار است در تاریخ ۱۱ ماه مارس اکران شود.

نام God Particle نخستین نامی است که برای این پروژه که اکرانش در فوریه سال آینده است انتخاب شده است.

منبع:variety.com

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:18

سرویس خبری ایران فیلم - پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴ | بازدید: 44

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows که قسمت نخست آن دو سال پیش ساخته شده بود، این بار توسط دیو گرین ساخته خواهد شد. این قسمت جدید نیز بر اساس شخصیت های قسمت پیشین ساخته شده است و هر ۴ برادر نینجا به همراه استادشان حضور دارند. داستان این فیلم بدین صورت است که این چهار برادر در جریان اتفاقاتی که رخ میدهد با یک دانشمند به نام دکتر باکستر استاکمن وارد مشاجره و درگیری میشوند و این موضوع آنها را به دشمنان هم تبدیل میکندد. این پروفسور رباتی به نام شردر طراحی میکند تا بتواند به نوعی از شر لاکپشتها خلاص شود اما به دنبال یک سری اتفاقات به هدف خود نمیرسد.

از بازیگران این فیلم میتوان به مگان فاکس، استفان آمل، ویل آمت، ویلیام فیچنر، لائورا لینی و تایلر پری اشاره کرد.

قسمت دوم از سری فیلم های لاک پشتهای نینجا ۳ ژوئن امسال در ایالات متحده اکران خواهد شد.

برای دیدن تریلر اینجا را کلیک کنید

منبع: تیم خبری ایران فیلم

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:18

سرویس خبری ایران فیلم - پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴ | بازدید: 48

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

اگر بخواهیم یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازیگران حال حاضر هالیوود یعنی آنجلینا جولی را به گونه ای دیگر توصیف کنیم میتوانیم بگوییم شخصی که همواره کمک هایش به کودکان و مردم بی سرپرست دیده شده است و به طور کلی میتوانیم او را یک مادر دوست داشتنی تعریف کنیم.

اگر چه که این نام همیشه نامی نبوده است که جولی به آن علاقه داشته باشد، در مصاحبه ای که با آنجلینا جولی بازیگر فیلم « ابتدا او پدر مرا کشت» که هنوز اکران نشده است در کمبوجیه انجام شد، او به این موضوع اشاره کرد که هیچ گاه شایسته ی مادر شدن را نداشته است.

جولی در صحبت هایش میگوید:« این واقعا عجیب است، من هیچ گاه دوست نداشتم که در زندگی بچه ای داشته باشم، من هیچ گاه نمیخواستم که باردار شوم و بچه دار شوم، هیچ گاه خودم را به عنوان یک مادر مجسم نمیکردم و همیشه از این موضوع فراری بودم» نکته جالب این صحبت ها در این است که این صحبت ها را زنی بیان کرده است که اکنون مادر ۶ کودک است.

جولی در ادامه صحبت هایش میگوید:« هنگامی که من به کمبوجیه آمدم به ناگاه حس کردم، که کودک من جایی در این کشور در حال زندگی کردن است و من باید او را پیدا کنم.»

او این جستجو را با یافتن مادوس ۱۴ ساله در سال ۲۰۰۲ به پایان رساند و سال بعد موسسه ای به نام او تاسیس کرد، موسسه ای که وظیفه اش فراهم اوردن امکانات رفاهی، سلامتی و آموزشی برای کودکان مناطق روستایی کمبوجیه بود.

مادوکس اکنون به مادرش در فیلم هایی که بازی میکند کمک بسیار زیادی میکند، او در پروژه اخیری که جولی در حال بازی کردن در آن است به عنوان یکی از عوامل پشت صحنه به مادرش کمک میکند.

جولی در مورد این که چگونه دیدگاهش نسبت به مادر شدن تغییر کرد این دلیل را بیان میکند که:« هنگامی که من نخستین بار به کمبوجیه آمدم شرایط بسیار برای من متفاوت شد. و دیدگاهم بسیار تغییر کرد، من متوجه شدم که مسائل بسیار زیادی در مورد تاریخ وجود دارد که من هیچگاه مشابه آن ها را در مدرسه یاد نگرفته بودم، و مسائل مهمی در مورد زندگی وجود داشت که من باید متوجه میشدم و من کاملا به این موضوع اعتراف میکنم که من چیز زیادی از زندگی نمیدانستم»

جولی در مورد مسیری که اکنون در زندگی اش طی میکند میگوید:« من میدانم که در این لحظه در زمان و مکانی قرار دارم که در واقع باید آنجا باشم، و میدانم چیزی که الان هستم در واقع همان چیزی است که باید باشم»

منبع: eonline.com

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:18

سرویس خبری ایران فیلم - پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴ | بازدید: 10

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

 جی جی ابرامز کارگردان جدید ترین قسمت از سری فیلم های جنگ ستارگان به همراه استودیو پارامونت جواز اکران فیلم علمی تخیلی God Particle را برای فوریه سال ۲۰۱۷ کسب کردند.

داستان این فیلم که در ژانر تخیلی نیز ساخته شده است در واقع بیانگر اتفاقاتی است که در سال های آینده شاهد آنها خواهیم بود، این فیلم داستان زندگی یک سری فضانورد است که در یک پایگاه فضایی زندگی میکنند که در پی اکتشافات عجیبی که در این ایستگاه به انها دست پیدا میکنند تمامی حقایقی که تا کنون میدانستند دستخوش تغییراتی میشود و در واقع آنها تغییر میکنند و تا حد جنون برای حفظ و بقا پیدا کردن با یکدیگر مبارزه میکنند.

هنوز هیچ اطلاعی از عوامل سازنده و بازیگران این فیلم در دست نیست. این استودیو و ابرامز از سال ۲۰۱۲ در نظر داشتند که این پروژه را با همکاری یکدیگر عملی کنند و به نظر میرسد تلاش های انها بعد از ۴ سال به ثمر رسیده است.

این استودیو به این دلیل از ابرامز برای ساخت این فیلم استفاده میکند که توانایی او را در ساخت فیلم های علمی تخیلی باور دارد و همچنین با موفقیتی که ابرامز در ساخت فیلم جنگ ستارگان: نیرو بیدار میشود به دست آورد، راه را برای خود هموار تر ساخت، همچنین او یک اثر دیگر را نیز کارگردانی کرده است که هنوز اکران نشده است و این اثر که نامش ۱۰ Cloverfield lane میباشد قرار است در تاریخ ۱۱ ماه مارس اکران شود.

نام God Particle نخستین نامی است که برای این پروژه که اکرانش در فوریه سال آینده است انتخاب شده است.

منبع:variety.com

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:40

سرویس خبری ایران فیلم - پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴ | بازدید: 13

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows که قسمت نخست آن دو سال پیش ساخته شده بود، این بار توسط دیو گرین ساخته خواهد شد. این قسمت جدید نیز بر اساس شخصیت های قسمت پیشین ساخته شده است و هر ۴ برادر نینجا به همراه استادشان حضور دارند. داستان این فیلم بدین صورت است که این چهار برادر در جریان اتفاقاتی که رخ میدهد با یک دانشمند به نام دکتر باکستر استاکمن وارد مشاجره و درگیری میشوند و این موضوع آنها را به دشمنان هم تبدیل میکندد. این پروفسور رباتی به نام شردر طراحی میکند تا بتواند به نوعی از شر لاکپشتها خلاص شود اما به دنبال یک سری اتفاقات به هدف خود نمیرسد.

از بازیگران این فیلم میتوان به مگان فاکس، استفان آمل، ویل آمت، ویلیام فیچنر، لائورا لینی و تایلر پری اشاره کرد.

قسمت دوم از سری فیلم های لاک پشتهای نینجا ۳ ژوئن امسال در ایالات متحده اکران خواهد شد.

برای دیدن تریلر اینجا را کلیک کنید

منبع: تیم خبری ایران فیلم

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:40

سرویس خبری ایران فیلم - پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴ | بازدید: 7

به گزارش تیم خبری ایران فیلم

اگر بخواهیم یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازیگران حال حاضر هالیوود یعنی آنجلینا جولی را به گونه ای دیگر توصیف کنیم میتوانیم بگوییم شخصی که همواره کمک هایش به کودکان و مردم بی سرپرست دیده شده است و به طور کلی میتوانیم او را یک مادر دوست داشتنی تعریف کنیم.

اگر چه که این نام همیشه نامی نبوده است که جولی به آن علاقه داشته باشد، در مصاحبه ای که با آنجلینا جولی بازیگر فیلم « ابتدا او پدر مرا کشت» که هنوز اکران نشده است در کمبوجیه انجام شد، او به این موضوع اشاره کرد که هیچ گاه شایسته ی مادر شدن را نداشته است.

جولی در صحبت هایش میگوید:« این واقعا عجیب است، من هیچ گاه دوست نداشتم که در زندگی بچه ای داشته باشم، من هیچ گاه نمیخواستم که باردار شوم و بچه دار شوم، هیچ گاه خودم را به عنوان یک مادر مجسم نمیکردم و همیشه از این موضوع فراری بودم» نکته جالب این صحبت ها در این است که این صحبت ها را زنی بیان کرده است که اکنون مادر ۶ کودک است.

جولی در ادامه صحبت هایش میگوید:« هنگامی که من به کمبوجیه آمدم به ناگاه حس کردم، که کودک من جایی در این کشور در حال زندگی کردن است و من باید او را پیدا کنم.»

او این جستجو را با یافتن مادوس ۱۴ ساله در سال ۲۰۰۲ به پایان رساند و سال بعد موسسه ای به نام او تاسیس کرد، موسسه ای که وظیفه اش فراهم اوردن امکانات رفاهی، سلامتی و آموزشی برای کودکان مناطق روستایی کمبوجیه بود.

مادوکس اکنون به مادرش در فیلم هایی که بازی میکند کمک بسیار زیادی میکند، او در پروژه اخیری که جولی در حال بازی کردن در آن است به عنوان یکی از عوامل پشت صحنه به مادرش کمک میکند.

جولی در مورد این که چگونه دیدگاهش نسبت به مادر شدن تغییر کرد این دلیل را بیان میکند که:« هنگامی که من نخستین بار به کمبوجیه آمدم شرایط بسیار برای من متفاوت شد. و دیدگاهم بسیار تغییر کرد، من متوجه شدم که مسائل بسیار زیادی در مورد تاریخ وجود دارد که من هیچگاه مشابه آن ها را در مدرسه یاد نگرفته بودم، و مسائل مهمی در مورد زندگی وجود داشت که من باید متوجه میشدم و من کاملا به این موضوع اعتراف میکنم که من چیز زیادی از زندگی نمیدانستم»

جولی در مورد مسیری که اکنون در زندگی اش طی میکند میگوید:« من میدانم که در این لحظه در زمان و مکانی قرار دارم که در واقع باید آنجا باشم، و میدانم چیزی که الان هستم در واقع همان چیزی است که باید باشم»

منبع: eonline.com

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:40

سرویس خبری ایران فیلم - پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴ | بازدید: 6

به گزارش ایران فیلم به نقل از  سینماپرس، تصویربرداری فیلم ویدئویی «با ستاره بودن» به کارگردانی محمد عبدی زاده در حال حاضر در لوکیشنی واقع در غرب تهران در حال انجام بوده و تاکنون ۷۰ درصد از کار مقابل دوربین رفته است.بیمارستان مسیح دانشوری، لواسان و یک خانه در شمال تهران از دیگر لوکیشن های اصلی این فیلم بوده است.

آشا محرابی، ماه چهره خلیلی، علی انصاریان، رضا رضایی، فاطمه شکری، علی یعقوبی، راشین دیدنده و… بازیگران اصلی «با ستاره بودن» هستند.

ساخته جدید محمد عبدی زاده مضمونی اجتماعی دارد و به روابط انسان و خیانت می پردازد.

فیلم قرار است از شبکه نمایش خانگی عرضه شود و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: طراح و کارگردان: محمد عبدی زاده، مجری طرح: اقدس آقاپوریان، جانشین تهیه کننده: حسین اطحمی، نویسنده: حمید سلیمانی، مدیر تصویربرداری: عباس عسگری، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، مدیر برنامه ریزی: شاهین عبدی زاده، دستیار اول کارگردان: شروینه دیدنده، طراح چهره پردازی: شیده کردستانی، مدیر تولید: شهرام میرصمدزاده، صحنه و لباس: شیرین اتفاق، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، جلوه های ویژه بصری: محسن الماسی، منشی صحنه: مهناز درودی، عکاس: مرسده مجلسی، خواننده تیتراژ: آرش آهنگر، سایر بازیگران: ارمیا خندان، حسین دالمن، فرهاد صفوی، شاهین عبدی زاده، حسین اطحمی، نبی شهبازی، نازی حقیقت زاده، مرجان مقدسی، الناز خسروانی، حبیب ا… بهرام بیگی، الهام کرملو، حمید سلیمانی، ارشیا عبداللهی، علی آقاپوریان، امید سلیمانی.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 18:36

سرویس خبری ایران فیلم - پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴ | بازدید: 6

به گزارش ایران فیلم به نقل از سینما خبر،مرد یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه نسیم سیما این روزها در حالی کارگردانی و تهیه کنندگی یک فیلم سینمایی را بر عهده گرفته است که از «خندوانه» نیز غافل نشده است.

رامبد جوان کارگردان و تهیه‌کننده «نگار» نخستین فیلم سینمایی‌اش را با مضمونی متفاوت می‌سازد. کلانتری نخستین کلمه ای بود که گروه خبری ما با شنیدن آن متوجه شد که احتمالا این فیلم باید موضوعی جنایی داشته باشد!
محمد رضا فروتن و نگار جواهریان بازیگران نقش اول در فیلم سینمایی نگار هستند. آتیلا پسیانی ، افسانه بایگان ، مانی حقیق ، علیرضا شجاع نوری و فریبا کامران از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی اند که در نگار نقش آفرینی می کنند.

رامبد جوان کارگردان و تهیه کننده این فیلم سینمایی در گفتگوی خبری گفت : این فیلم یک فیلم سینمایی متفاوت است و موضوع آن کاملا جنایی خواهد بود که می تواند احساسات مختلفی مثل ترس ، وهم و هیجان را در مخاطبان ایجاد کند.

این کارگردان سینما و تلویزیون در پاسخ به اینکه آیا همزمان می تواند کارهای برنامه «خندوانه» و این پروژه سینمایی را انجام دهد، گفت: کار تولید برنامه «خندوانه» از مهرماه امسال که به دلیل ماه محرم الحرام پخش تلویزیونی‌اش موقتا قطع شد تا سری سوم آن آماده پخش شود، متوقف نشده و از همان موقع تاکنون همکارانم در حال برنامه ریزی بودند و کار طراحی دکور آن نیز این روزها نهایی شده است اما از گروه «خندوانه» خواسته ام تا جایی که امکان دارد در مورد مسائلی که میتوانند مرا وارد نکنند تا از طرفی بتوانم کار فیلم سینمایی «نگار» را به سرانجام برسانم و از آن جایی که خودم تهیه کننده این کار هستم دیگر نیازی هم به عجله در ساخت فیلم «نگار» نیست و گروه کار را با حوصله جلو می‌برد.

وی در پایان درباره تاریخ شروع ضبط برنامه «خندوانه» و همچنین پخش آن عنوان کرد : این برنامه در اواسط اسفند ماه ضبط استودیویی آن آغاز می‌شود و در اواخر اسفندماه هم به صورت رسمی با دکوری جدید و گزارش‌ها و وله‌های جدیدی از تهران و شهرستان ها بر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «نگار» نگاه متفاوت مخاطبان را در اولین تجربه سینمایی رامبد جوان در موضوعی کاملا جدی و البته جنایی را به همراه خواهد داشت. فیلمبرداری این فیلم سینمایی در اواخر اسفند به پایان می رسد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: ما به این ته سیگار رژ لبی مشکوکیم. اما این به ما کمکی نمی‌کنه!

در این فیلم، نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، ٰشایان کامروز، ٰعیسی حسینی ایفای نقش می‌ کنند.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 18:36

سرویس خبری ایران فیلم - پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴ | بازدید: 5

به گزارش ایران فیلم به نقل از سینما خبر،پولاد  کیمیایی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حال و هوای این روزهای سینمای ایران گفت: حال و هوای این روزهای سینما حالت خنثی به خود گرفته؛ یعنی خود سینما را در کمتر فیلمی می‌بینیم. به نظر می‌رسد نگاه فیلمسازان ما به سمت حضور در جشنواره‌های خارجی است و مخاطب و مردم خودمان را در اولویت قرار نمی‌دهند.

وی افزود: مردم ما سینمایی دوست دارند که زنده باشد و قهرمان، ضد قهرمان، موزیک، پرده، اکشن و… در آن ببینند. در کل فیلم‌هایی که اصل سینما در آن موج بزند، مورد علاقه مخاطبان ما خواهد بود.

وی ادامه داد: به خاطر اینکه سینمای ما در جهان چند جایزه گرفت، دائما به سمت ساختن فیلم‌هایی می‌رویم که اگر در ایران اکران و موفق نشد بتوانیم در بازار جهانی آن عرضه کنیم.

بازیگر «گشت ارشاد» عنوان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته با تعداد اندکی فیلم خوب روبرو هستیم که اتفاقات مثبتی برای آن‌ها خواهد افتاد؛ اما عموما فضای سینما خنثی است. گونه‌های مختلف سینمایی نداریم. یعنی سینمایی که تلفیقی از سینمای بنی‌اعتماد، حاتمی‌کیا، کیمیایی و…و جوان‌ها باشد، به چشم نمی‌خورد و تا حدود زیادی فضای فیلم‌ها شبیه به هم شده است.

این بازیگر ادامه داد: بعد از فیلم «جدایی نادر از سیمین» نیز موجی راه افتاد که اکثرا از سبک فرهادی تقلید می‌شود. با وجود اینکه اگر دقت کنید وقتی در جهان با کارگردان‌های بزرگی مانند ایناریتو که فیلم‌های متنوعی ساختند روبرو می‌شوید، می‌فهمید آن‌ها در نهایت به سینمای قهرمان پرور و پرده نقره‌ای رسیدند.

وی افزود: شکل و شمایل سینما در جهان تا حدودی تغییر کرده اما در ایران به این شکل نیست و باید دقت کنیم تا از سلیقه سینمایی خودمان دور نشویم و برای ساختن فیلم‌هایی با ژانر‌های مختلف ریسک بیشتری کنیم. متأسفانه ما ژانر نداریم و بیشتر فیلم‌ها اجتماعی و خانوادگی است. پس اگر جرأت و هزینه بیشتری به خرج دهیم مخاطب فراوان‌تری پیدا خواهیم کرد.

کیمیایی در پاسخ به این سؤال که آیا با چهار یا پنج فیلم خوب می‌توانیم خوراک یکسال سینمای ایران را تأمین کنیم اظهار داشت: تصورش هم سخت است که بگوییم با این تعداد اندک یکسال سینمای ما تأمین شود. متأسفانه با وجود پتانسیلی که در سینما داریم، زمان اکران فیلم‌ها با طیف گسترده‌ای آثار با کیفیت روبرو نمی‌شویم و به جایی می‌رسیم که انگار فیلم نداریم.

بازیگر فیلم سینمایی «رئیس» ادامه داد: از طرفی سینما در حال حاضر با رقیب‌های بسیار جدی اما موفق روبروست. در واقع شرایطی به وجود آمده و خواهد آمد که سینما روز به روز کوچکتر شود. پس مسئولان امر باید به طور جدی تدابیری را برای پیشرفت، پویایی و موفق‌تر شدن سینما بیندیشند.

بازیگر سینمایی «جرم» بیان کرد: به نظرم وزارت ارشاد باید روی جوان‌های مستعد سرمایه‌گذاری کند تا آن‌ها با ساخت فیلم‌های موفق که با سلیقه‌های جدید همسویی دارد، به موفقیت سینما و جذب مخاطب کمک کنند و آینده سینما تضمین شود. متأسفانه سال گذشته جشنواره خیلی بد بود و امسال تا حدودی بهتر شد اما باز با شرایط ایده‌آلش فاصله دارد.

کیمیایی در خصوص ظهور جوان‌های موفق به صورت خودجوش با کمک بخش خصوصی در سینما و اینکه آن‌ها از طرف دولت حمایت نمی‌شوند اظهار داشت: بله این واقعیت تا حدودی وجود دارد که جوان‌های موفق و خودجوش کمتر با حمایت دولت روبرو می‌شوند. ما معنی حمایت دولت را می‌دانیم؛ یعنی این‌گونه نبوده که دست جوان را بگیرند و به او بگویند چون شما استعداد دارید حمایت خواهید شد. به هر حال رانت‌های بسیار سنگینی به یکسری از فیلم‌ها داده می شود که همه ما از آن‌ها اطلاع داریم. از آن طرف جوان‌های فیلمساز ما برای ساخت آثار خود با سختی از این طرف و آن طرف سرمایه‌گذار پیدا می‌کنند. امیدوارم سینما و به خصوص جوان‌ها از این سردرگمی بیرون بیایند.

کیمیایی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص جدیدترین فعالیت‌هایش خاطرنشان کرد: چند ماه پیش قصد ساخت فیلم را داشتم که اتفاق نیفتاد. قرار بود در فیلم «۱۷۵ غواص» کار کنم که به  سال آینده موکول شد و از طرفی به احتمال فراوان سال آینده «گشت ارشاد ۲»را با سعید سهیلی شروع خواهیم کرد.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 18:36

|این فیلم به روایت داستان یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های روزنامه نگاری افشاگر به نام گروه روزنامه نگاران افشاگر از روزنامه بوستون گلوب می‌پردازد |

دانلود فیلم فوق العاده زیبای Spotlight 2015 – افشاگر با زیرنویس فارسی

// جزء ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ از نگاه سایت معتبر IMDB با رتبه ۱۷۰ //

// نامزد ۶ جایزه اسکار،برنده و نامزد ۲۰۱ جایزه بین المللی دیگر //

 این فیلم زیبارو از دست ندید // پیشنهادی ایران فیلم

| این نسخه با زیرنویس فارسی هماهنگ شده توسط وبسایت ایران فیلم با کیفیت Bluray 1080 و Bluray 720  لینک مستقیم آماده دانلود |

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

افشاگر Spotlight یک فیلم به کارگردانی توماس مک‌کارتی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این فیلم به روایت داستان یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های روزنامه نگاری افشاگر به نام گروه روزنامه نگاران افشاگر از روزنامه بوستون گلوب می‌پردازد. آنها از کودک آزاری در یک کلیسای کاتولیک در ماساچوست آمریکا روایت برداشتند، و در سال ۲۰۰۳ برنده جایزه پولیتزر خدمت به عموم شدند. این فیلم در هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.

«افشاگر» سعی نمیکند تا جایگزین مستندهای خیلی خوب بیشماری که درباره رسوایی جنسی کلیسای کاتولیک رم ساخته شدهاند بشود و چشم اندازش را به تحقیق درباره آنچه در بوستون رخ داده است محدود میکند. قدرت فیلم تا حدی ناشی از تمرکز محکم آن است، فیلم تلاش نمیکند تا کار زیادی انجام دهد و موضوع را بیش از حد کش بدهد. و به بهترین نحو از برخی از لحظات و صحنههای کوتاه حداکثر استفاده را میبرد. یکی از مصاحبههای کوتاه، که در آن فیفر از یکی از کشیشهای متهم سئوال میکند، ما را به یاد مستند خیلی خوب سال ۲۰۰۶ به نامه «از شر شیطان نجاتمان ده»( Deliver Us from Evil) می‌اندازد.

«افشاگر» به همان شکل که «همه مردان رئیس جمهور»( All the President’s Men) به رسوایی واترگیت می پرداخت به رسوایی سوء استفاده جنسی میپردازد. جرایم و پرده پوشی نشان دهنده جنبه مهمی از هر دو فیلم هستند اما درام اصلی هر دو فیلم درباره گزارشگرانی است که مصرانه سرنخها را، فارغ از این که چقدر میتوانند خطرناک باشند، دنبال میکنند. تمرکز فیلم نه روی قربانیان، نه کشیشها و نه قوانین کاتولیکی است بلکه بر سه مرد و یک زنی است که تیم «افشاگر» را تشکیل میدهند. لوکیشن اصلی اتاق خبر روزنامه گلوب و نه کلیسا یا دادگاه است.

رویکرد کارگردان تام مک کارتی باعث شده «افشاگر» قابل توجه شود. او از شرایط فرار برای ساخت ملودرام استفاده نمیکند. این کار را به راحتی میتوان با انبوه داستانهای اشک آور موجود انجام داد. ترفندی که اینجا به کار رفته است روایت سیر تحقیقات روزنامه نگارها بدون کاستن از اهمیت جرایمی که آنها به دنبالشان هستند است. «افشاگر» در ارائه محترمانه این تراژدی موفق است و در عین حال خود را دچار پریشانی نکرده است.

ژانر: بیوگرافی | درام | تاریخی

توضیحات بیشتر:

نقد و بررسی: 0

سال تولید2015

محصول کشورآمریکا

مدت زمان129 دقیقه

کیفیت720p-1080p

فرمتmkv

مخاطب+14

اسکرین شاتدارد

کارگردانTom McCarthy

نویسندهTom McCarthy

بازیگرانMark Ruffalo, Michael Keaton, Rachel McAdams

خلاصه:

فیلم افشاگر 2015 - داستان واقعی اين که چگونه روزنامه بوستون گلوب توانست پرده از رسوایی عظيم کودک آزاری و پرده پوشی در داخل قلمرو کليسای کاتوليک محلی، که پايه های کل کليسای کاتوليک را لرزاند، بردارد.

The true story of how the Boston Globe uncovered the massive scandal of child molestation and cover-up within the local Catholic Archdiocese, shaking the entire Catholic Church to its core.

description:

توجه :برخلاف بسیاری از سایت های دانلود فیلم رایگان ، ایران فیلم جهت حفظ حقوق کپی رایت تولید کنندگان داخلی ، آثار روز سینمای ایران را منتشر نمیکند و صرفا آثار تلویزیونی یا فیلم هایی که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده اند یا فیلم هایی که دیگر برای تولید کنندگان صرف اقتصادی ندارند را برای دانلود رایگان قرار میدهد.
از همه عزیزان میخواهیم که برای دیدن فیلم های روز تولیدکنندگان داخلی وحمایت از کپی رایت روی صندلی های سینما بنشینند و فیلم ها را با لذت ببینند ویا از فروشندگان معتبر آثار سینمای خانگی را تهیه فرمایند .
همچنین هرگونه انتقاد تولید کنندگان داخلی و یا پلیس فضای مجازی و یا کمیته نظارت بر محتوای سایت ها ، سریعا در ایران فیلم بررسی خواهد شد .

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

کانال تلگرام ایران فیلم
درصورتی که در دانلود و اجرای فایل ها مشکل دارید راهنمای دانلود را مطالعه فرمایید..::توجه : تمام آثار مندرج در ایران فیلم مشمول قوانین کشوری می باشد و در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف خواهد گردید. ::. گزارش مشکل
درباره نویسنده این مطلب:
"دانلود فیلم Spotlight 2015 – افشاگر با لینک مستقیم " رو دوست داشتید یا خیر ؟با نظرات و امتیازاتتون به کاربران دیگر کمک کنید.این فیلم تاکنون 47 مرتبه دانلود شده است . 0 تعداد دانلود این فیلم : 47

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:58

دانلود فیلم بحران برند ماست – Our Brand Is Crisis 2015 با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت ایران فیلم

بحران برند ماست ؛ داستانی که در آمریکا بسیار منتقد داشت و صدای دولت مردان را در آورد

فیلمی با بازی فوق العاده دیدنی ساندرا بولاک

| این نسخه با زیرنویس فارسی هماهنگ شده توسط وبسایت ایران فیلم با سه کیفیت Bluray 1080 Full HD و Bluray 720 HD و لینک مستقیم آماده دانلود |

توضیحات در ادامه مطلب

بحران برند ماست – Our Brand Is Crisis 2015 یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی دیوید گوردون گرین و نویسندگی پیتر استراگان است. این فیلم بر اساس فیلم مستندی به همین نام اثر ریچل بوینتون در سال ۲۰۰۵ ساخته شده‌است و درباره دخالت متخصص مبارزات سیاسی آمریکا، گرینبرگ کارویل در طول انتخابات سال ۲۰۰۲ بولیوی است. در این فیلم بازیگرانی همچون ساندرا بولاک، بیلی باب تورنتون، آنتونی مکی، خواکیم دی آلمیدا و آن دوود ایفای نقش می‌کنند. بحران برند ماست توسط وارنر برادرز در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۵ اکران شد و مورد انتقادهای غیر مثبتی قرار گرفت.

داستان فیلم بحران برند ماست – Our Brand Is Crisis 2015 از یک تبلیغات ریاست جمهوری در کشوری از تبعات آمریکا است و رقابت بسیار زیادی بین گروه های انتخاباتی است و حالا زنی در یکی از این گروه ها بسیار حرفه ای است و برای نامزد مود نظرش تمام تلاش خود را میکند تا اینکه ….

ژانر: اجتماعی | درام

توضیحات بیشتر:

نقد و بررسی: 0

سال تولید2015

محصول کشورآمریکا

مدت زمان104 دقیقه

کیفیتHD - Full HD

مخاطب+13

فرمتmkv

زبانانگلیسی

زیرنویس فارسیدارد

کارگردانGordon Green

نویسندهRach Boynton

تهیه کنندهGeo Clooney

بازیگرانSandra Bullock / Billy Bob Thoton / Anthony Mackie / Joaquim de Almeida

خلاصه:

داستان فیلم بحران برند ماست - Our Brand Is Crisis 2015 از یک تبلیغات ریاست جمهوری در کشوری از تبعات آمریکا است و رقابت بسیار زیادی بین گروه های انتخاباتی است و حالا زنی در یکی از این گروه ها بسیار حرفه ای است و برای نامزد مود نظرش تمام تلاش خود را میکند تا اینکه ....

Our Brand Is Crisis is a 2015 American comedy-drama film directed by David Gordon Green and written by Peter Straughan. Based on the 2005 documentary film of the same name by Rachel Boynton, it is a fictionalized account of the involvement of American political campaign strategists "Greenberg Carville Shrum" (GCS) in the 2002 Bolivian presidential election. The film stars Sandra Bullock, Scoot McNairy, Billy Bob Thoton, Anthony Mackie, Ann Dowd, and Joaquim de Almeida.
Principal photography began on September 29, 2014 in New Orleans, Louisiana. George Clooney and Grant Heslov produced. The film was screened in the Special Presentations section of the 2015 Toronto Inteational Film Festival. It was theatrically released by Waer Bros. on October 30, 2015 to mixed reviews.
In 2002, Bolivian politician Pedro Castillo (a fictionalized version of Gonzalo Sánchez de Lozada) hires an American political consulting firm (based on James Carville's Greenberg Carville Shrum firm) to help him win the 2002 Bolivian presidential election. The firm brings in Jane Bodine (Sandra Bullock) to manage the campaign in Bolivia. Battling her arch nemesis, the opposition's political consultant, fellow American Pat Candy (Billy Bob Thoton). In Bolivia the situation is tense: The indigenous people, who are a majority in the country are protesting for a constitutional reform, to get proper representation.

description:

توجه :برخلاف بسیاری از سایت های دانلود فیلم رایگان ، ایران فیلم جهت حفظ حقوق کپی رایت تولید کنندگان داخلی ، آثار روز سینمای ایران را منتشر نمیکند و صرفا آثار تلویزیونی یا فیلم هایی که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده اند یا فیلم هایی که دیگر برای تولید کنندگان صرف اقتصادی ندارند را برای دانلود رایگان قرار میدهد.
از همه عزیزان میخواهیم که برای دیدن فیلم های روز تولیدکنندگان داخلی وحمایت از کپی رایت روی صندلی های سینما بنشینند و فیلم ها را با لذت ببینند ویا از فروشندگان معتبر آثار سینمای خانگی را تهیه فرمایند .
همچنین هرگونه انتقاد تولید کنندگان داخلی و یا پلیس فضای مجازی و یا کمیته نظارت بر محتوای سایت ها ، سریعا در ایران فیلم بررسی خواهد شد .

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

کانال تلگرام ایران فیلم
درصورتی که در دانلود و اجرای فایل ها مشکل دارید راهنمای دانلود را مطالعه فرمایید..::توجه : تمام آثار مندرج در ایران فیلم مشمول قوانین کشوری می باشد و در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف خواهد گردید. ::. گزارش مشکل
درباره نویسنده این مطلب:
"دانلود فیلم Our Brand Is Crisis 2015 – بحران برند ماست " رو دوست داشتید یا خیر ؟با نظرات و امتیازاتتون به کاربران دیگر کمک کنید.این فیلم تاکنون 9 مرتبه دانلود شده است . 0 تعداد دانلود این فیلم : 9

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 388 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 6:23

سرویس خبری ایران فیلم - چهارشنبه ۲۸ بهمن ۹۴ | بازدید: 6

اکران فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی «حمیدزرگرنژاد» و تهیه‌کنندگی «علیرضا جلالی» و «حمید آخوندی» ازچهارشنبه ۲۸ بهمن ماه جاری در سینماهای تهران آغاز شد.

به گزارش ایران فیلم به نقل از ایرنا، در این فیلم با بازی «سعید راد»، «امیر جدیدی»، «هدی زین‌العابدین»، «حسین سلیمانی»، «پیام احمدی‌نیا»، «رامین راستاد»، «محمد فیلی»، «علی اوسیوند»، «سعید داخ»، «فرهاد بشارتی» و «حسین توشه» از چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه جاری در سرگروهی «اریکه ایرانیان» توسط شرکت پخش «امید فیلم» در سینماهای تهران روی پرده رفت و در روزهای آینده سینماهای نمایش‌دهنده

این فیلم در تهران و همچنین در شهرستان‌های مختلف کشور اضافه خواهد شد.

«پایان خدمت» هم اکنون در سینماهای تهران، همچون؛ پردیس سینمایی کوروش،پردیس سینمایی آزادی، پردیس سینمایی ملت، پردیس زندگی، پردیس سینمایی چهارسو، سروش، سمرقند، شاهد، تماشا و عصر جدید روی پرده است و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط و رزرو آن می‌توانند به سایت «سینماتیکت» به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org مراجعه کنند.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 0:49

سرویس خبری ایران فیلم - چهارشنبه ۲۸ بهمن ۹۴ | بازدید: 6

ملکه رنجبر که مدتی است از بیماری پارکینسون رنج می‌برد، درباره وضعیت سلامتی‌اش گفت: این روزها حالم خوب نیست و داروهای زیادی مصرف می‌کنم.

این بازیگر پیشکسوت در گفت‌وگویی خبری خاطرنشان کرد: مدتی است که مریض احوال هستم و حدود هشت الی ۹ ماه پیش از بیمارستان به منزل منتقل شدم اما همچنان تحت نظر چندین پزشک هستم. مشکل اصلی‌ام پارکینسون است و چندین ماه است که در خانه خوابیده‌ام و حالم اصلا بهتر نشده است. این مدت داروهای زیادی استفاده می‌کنم.

وی که به سختی صحبت می‌کرد اظهار کرد:‌ هشت الی نه ماه پیش حدود دو هفته در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری و تحت نظر پزشک بودم تا اینکه به منزل منتقل شدم و الان هم همچنان تحت نظر پزشک هستم و یک پرستار، شب و روز مراقب من است.

پرستار این هنرمند پیشکسوت هم گفت: حدود دو سال است که خانم رنجبر از بیماری پارکینسون رنج می‌برد و در کنار این بیماری مشکل قند و فشار خون هم دارد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلی که باعث شد ۹ ماه پیش خانم رنجبر به بیمارستان منتقل شوند این بود که مدام غش می‌کرد که به دلیل بیماری پارکینسون بود. در حال حاضر ایشان مدتی است که در منزل استراحت می‌کند و تحت نظر پزشک است. امیدواریم که زودتر حالشان بهتر شود.

به گزارش ایران فیلم، ملکه رنجبر – هنرمند پیشکسوت – متولد سال ۱۳۱۷ در رشت است. او از سن شش سالگی فعالیت هنری خود را شروع کرد. این بازیگر پیشکسوت مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد. «زیر آسمان شهر»، «آشپزباشی»، «سایه روشن» و … از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که ملکه رنجبر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

با عضویت در خبرنامه ایران فیلم از آخرین فیلمها و سریالها در ایمیل خود آگاه شوید

- - , .

فیلم تی وی...
ما را در سایت فیلم تی وی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار filmtv بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 0:49